Form of Work
Książki
(6)
Proza
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Status
available
(3)
unknown
(2)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia - ul. Kramarska 32
(6)
Author
Oklejak Marianna (1981- )
(2)
Stanecka Zofia (1972- )
(2)
Bergiel Anna
(1)
Burchard Brendon
(1)
Duhigg Charles
(1)
Hollins Peter
(1)
Kalbarczyk Małgorzata
(1)
Kaszuba-Dębska Anna (1975- )
(1)
Martin Neale
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Stanecka Zofia (1972- ). Basia i Boże Narodzenie
(1)
Stanecka Zofia (1972- ). Basia i Dziadkowie
(1)
Stanecka Zofia (1972- ). Basia i bałagan
(1)
Stanecka Zofia (1972- ). Basia i dentysta
(1)
Stanecka Zofia (1972- ). Basia i mama w pracy
(1)
Stanecka Zofia (1972- ). Basia i moda
(1)
Stanecka Zofia (1972- ). Basia i nowy braciszek
(1)
Stanecka Zofia (1972- ). Basia i pieniądze
(1)
Stanecka Zofia (1972- ). Basia i przedszkole
(1)
Stanecka Zofia (1972- ). Basia i słodycze
(1)
Stanecka Zofia (1972- ). Basia i taniec
(1)
Stanecka Zofia (1972- ). Basia i telefon
(1)
Stanecka Zofia (1972- ). Basia i telewizor
(1)
Stanecka Zofia (1972- ). Basia i upał w zoo
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Audience Group
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
0-5 lat
(2)
Demographic Group
Literatura polska
(3)
Subject
Nawyki
(5)
Samorealizacja
(2)
Wychowanie
(2)
Basia
(1)
Basia (postać fikcyjna)
(1)
Bałagan
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Higiena jamy ustnej
(1)
Marketing
(1)
Matki i córki
(1)
Moda
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Pieniądz
(1)
Przedszkolaki
(1)
Rodzeństwo
(1)
Samokontrola
(1)
Sukces
(1)
Słodycze
(1)
Telefon
(1)
Telewizja
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Wola
(1)
Genre/Form
Opowiadania i nowele
(3)
Poradnik
(2)
Domain
Rozwój osobisty
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
10 results Filter
Authority data
Nawyki (hasło przedmiotowe)
zob. też Zachowanie (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Nawyki konsumenckie (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Habits ; Nawyk ; Przyzwyczajenia ; Przyzwyczajenie ; Zachowania nawykowe
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia - ul. Kramarska 32
No availability information: sygn. MB - 178131
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia - ul. Kramarska 32
No availability information: sygn. 141174
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia - ul. Kramarska 32
All copies are currently on loan: sygn. 174423 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia - ul. Kramarska 32
There are copies available to loan: sygn. 174432 (1 egz.)
Authority data
Zwyczaje żywieniowe (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Obyczaje i zwyczaje (hasło przedmiotowe) ; Odżywianie (hasło przedmiotowe)
zob. też Dietetyka (hasło przedmiotowe) ; Kultura stołu (hasło przedmiotowe) ; Normy żywienia (hasło przedmiotowe) ; Zdrowe żywienie (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Food habits ; Nawyki żywieniowe ; Obyczaje żywieniowe ; Przyzwyczajenia żywieniowe
Book
In basket
Basia / Zofia Stanecka, Marianna Oklejak. - Warszawa : Egmont Polska, 2014. - 174 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Wielka Księga Przygód)
(Literacki Egmont)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia - ul. Kramarska 32
There are copies available to loan: sygn. MB - 172578 (1 egz.)
Book
In basket
Basia. 3 / Zofia Stanecka, Marianna Oklejak. - Warszawa : Egmont Polska, 2015. - 174 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Wielka Księga Przygód)
(Literacki Egmont)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia - ul. Kramarska 32
There are copies available to loan: sygn. MB - 172577 (1 egz.)
E-book
In basket
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. • Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie? • Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu? • Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces? • W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza? • Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep? Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów. • Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times • Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times • Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy • Tłumaczenie na 31 języków „Pierwszorzędna książka – oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki” - The Economist
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
W niniejszym numerze czasopisma „Nauki Inżynierskie i Technologie” zamieszczono cztery artykuły naukowe oraz jedną informację o książce. Przedmiotem pierwszej pracy jest ocena wiedzy i nawyków żywieniowych osób aktywnych fizycznie. Badani, chociaż wykazali się wiedzą teoretyczną na temat prawidłowego odżywiania i zdają sobie sprawę z jego znaczenia, jednakże nie spożywają posiłków regularnie, dokonują wyboru suplementów diety przypadkowo i niewłaściwie zarządzają gospodarką wodno-elektrolitową. Kolejne dwie prace były prezentowane na II konferencji naukowo-turystycznej zorganizowanej pod patronatem JM Rektora UE we Wrocławiu prof. dr. hab. Andrzeja Kalety dotyczącej produktów turystycznych podwyższających jakość usług turystycznych „Czynniki determinujące jakość pracy przewodnickiej” (Wrocław 2017). Dotyczyły charakterystyki sektora turystycznego pod względem wprowadzanych innowacji w zakresie żywienia turystów (żywność ekologiczna, dietetyczna, prozdrowotna, regionalna oraz kuchnia modernistyczna) oraz tego, w jaki sposób konsumenci postrzegają jakość posiłków serwowanych przez lokale świadczące usługi gastronomiczne kierowane do zmotoryzowanych podróżnych. W ostatnim opracowaniu autorzy przedstawili aktualny stan wiedzy na temat perspektyw uprawy borówki wysokiej w Polsce z punktu widzenia uwarunkowań ekonomicznych oraz walorów żywieniowo-zdrowotnych tych owoców i możliwości ich wykorzystania w przetwórstwie. W tym celu określono efektywność plantacji borówki wysokiej i czas zwrotu nakładów poniesionych w tym zakresie. Redaktor czasopisma – prof. dr hab. inż. Tomasz Lesiów – zachęca do zapoznania się z ww. pracami oraz sięgnięcia po książkę autorstwa Małgorzaty Wiśniewskiej zatytułowaną Kultura bezpieczeństwa żywności. Istota i narzędzia pomiaru.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again