Form of Work
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Author
zbiorowa, Praca
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
4 results Filter
Authority data
Rynek (hasło przedmiotowe)
zob. też Analiza rynku (hasło przedmiotowe) ; Cykl życia produktu (hasło przedmiotowe) ; Ekonomia (hasło przedmiotowe) ; Giełda (hasło przedmiotowe) ; Gospodarka (hasło przedmiotowe) ; Handel (hasło przedmiotowe) ; Katalaktyka (hasło przedmiotowe) ; Konkurencja (hasło przedmiotowe) ; Marketing (hasło przedmiotowe) ; Mikroekonomia (hasło przedmiotowe) ; Orientacja rynkowa (hasło przedmiotowe) ; Popyt (hasło przedmiotowe) ; Równowaga ekonomiczna (hasło przedmiotowe) ; Towar (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Monopson (hasło przedmiotowe) ; Nisza rynkowa (hasło przedmiotowe) ; Rynek finansowy (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Podaż
Authority data
Marketing (hasło przedmiotowe)
zob. też Alians marketingowy (hasło przedmiotowe) ; Analiza i kreowanie trendów (hasło przedmiotowe) ; Badania marketingowe (hasło przedmiotowe) ; Cykl życia produktu (hasło przedmiotowe) ; Demarketing (hasło przedmiotowe) ; Identyfikacja wizualna (hasło przedmiotowe) ; Kanały marketingowe (hasło przedmiotowe) ; Komunikacja strategiczna (hasło przedmiotowe) ; Komunikowanie marketingowe (hasło przedmiotowe) ; Lojalność konsumentów (hasło przedmiotowe) ; Marka (ekonomia) (hasło przedmiotowe) ; Marka własna (hasło przedmiotowe) ; Nowy produkt (hasło przedmiotowe) ; Orientacja rynkowa (hasło przedmiotowe) ; Prezentacje i wystąpienia (hasło przedmiotowe) ; Promocja handlowa (hasło przedmiotowe) ; Produkt systemowy (hasło przedmiotowe) ; Projekt "Produkt Roku. Wybór Konsumentów" (hasło przedmiotowe) ; Prospekting (hasło przedmiotowe) ; Przedsiębiorczość międzynarodowa (hasło przedmiotowe) ; Rynek (hasło przedmiotowe) ; Specjaliści ds. marketingu (hasło przedmiotowe) ; Sponsoring (hasło przedmiotowe) ; Wizerunek miasta (hasło przedmiotowe) ; Wizerunek przedsiębiorstwa (hasło przedmiotowe) ; User experience (UX) (hasło przedmiotowe) ; Zogniskowany wywiad grupowy (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Ambient marketing (hasło przedmiotowe) ; Co-branding (hasło przedmiotowe) ; Content marketing (hasło przedmiotowe) ; Event marketing (hasło przedmiotowe) ; Gender marketing (hasło przedmiotowe) ; Marketing analityczny (hasło przedmiotowe) ; Marketing bezpośredni (hasło przedmiotowe) ; Marketing doświadczeń (hasło przedmiotowe) ; Marketing ekologiczny (hasło przedmiotowe) ; Marketing międzynarodowy (hasło przedmiotowe) ; Marketing-mix (hasło przedmiotowe) ; Marketing mobilny (hasło przedmiotowe) ; Marketing narodowy (hasło przedmiotowe) ; Marketing partnerski (hasło przedmiotowe) ; Marketing partyzancki (hasło przedmiotowe) ; Marketing personalny (hasło przedmiotowe) ; Marketing polityczny (hasło przedmiotowe) ; Marketing projektów (hasło przedmiotowe) ; Marketing regionalny (hasło przedmiotowe) ; Marketing sensoryczny (hasło przedmiotowe) ; Marketing społecznościowy (hasło przedmiotowe) ; Marketing strategiczny (hasło przedmiotowe) ; Marketing szeptany (hasło przedmiotowe) ; Marketing terytorialny (hasło przedmiotowe) ; Marketing wartości (hasło przedmiotowe) ; Marketing wielopoziomowy (MLM) (hasło przedmiotowe) ; Marketing zaangażowany społecznie (hasło przedmiotowe) ; Neuromarketing (hasło przedmiotowe) ; Pozycjonowanie (marketing) (hasło przedmiotowe) ; Program lojalnościowy (hasło przedmiotowe) ; Segmentacja rynku (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Przedsiębiorstwo - marketing
Authority data
Kultura organizacyjna (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Kultura (hasło przedmiotowe)
zob. też Kaizen (hasło przedmiotowe) ; Kultura pracy (hasło przedmiotowe) ; Organizacje (hasło przedmiotowe) ; Orientacja rynkowa (hasło przedmiotowe) ; Przedsiębiorstwo (hasło przedmiotowe) ; Zarządzanie przez wartości (hasło przedmiotowe) ; Zarządzanie różnorodnością (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Ceremoniał akademicki (hasło przedmiotowe) ; Ceremoniał służby leśnej (hasło przedmiotowe) ; Ceremoniał łowiecki (hasło przedmiotowe) ; Ceremoniał morski (hasło przedmiotowe) ; Ceremoniał policyjny (hasło przedmiotowe) ; Ceremoniał pożarniczy (hasło przedmiotowe) ; Ceremoniał sportowy (hasło przedmiotowe) ; Ceremoniał szkolny (hasło przedmiotowe) ; Ceremoniał wojskowy (hasło przedmiotowe) ; Zachowanie organizacyjne (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Kultura firmy ; Kultura korporacyjna ; Kultura organizacji ; Kultura przedsiębiorstwa ; Organizacje - kultura ; Przedsiębiorstwo - kultura ; Zakład pracy - kultura
E-book
In basket
Drugi numer Management Forum poświęcony jest różnym rodzajom zasobów niematerialnych, które mogą potencjalnie budować przewagę konkurencyjną przedsiębiorstw na współczesnych rynkach, ale odgrywają też ważną rolę w procesach zmian i odnowy, które pomagają się utrzymać na tych rynkach. Tematami artykułów zawartych w niniejszym wydaniu są zatem wiedza, kultura organizacyjna, tożsamość, reputacja przedsiębiorstwa oraz przywództwo.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again